Sunday 7 April 2019

HOE KAN IK MIJN CONTACTGEGEVENS TOEVOEGEN AAN OUTLOOK E-MAIL?

Het toevoegen van uw contactgegevens aan een e-mail is een geweldige manier om uw contacten te vergroten en uw bedrijf te promoten. Het voorkomt ook dat de gebruikers dezelfde informatie over hen en hun organisatie vertellen aan iedereen die ze een e-mail sturen. De beste manier om de details toe te voegen, is door de handtekeningfunctie in Outlook te gebruiken. Zorg ervoor dat het to the point, kort en informatief is. Het simpel houden geeft een professionele uitstraling.

Volg de gegeven instructies om contactgegevens toe te voegen in een e-mail:

  • Open Outlook-applicatie op uw systeem en ga naar Tools in de hoofdmenubalk.
  • Blader nu door de lijst en selecteer Opties.
  • Navigeer naar het tabblad Mail-indeling en klik vervolgens op de knop Handtekeningen. Ga nu naar de volgende stap.
  • Zoek de knop Nieuw op de volgende pagina en typ een nieuwe handtekeningnaam in het veld 'Geef een naam op voor uw nieuwe handtekening'.
  • De nieuwe verschijnt in het vak aan de linkerkant. Markeer het en gebruik vervolgens de werkbalk Handtekening bewerken bewerken en ook het lege tekstvak om uw handtekening te maken.
  • Voer de naam, e-mail-id en contactnummer in het hoofdvenster in. Bewerk het op een zodanige manier dat het er professioneel uitziet.
  • U kunt de afbeelding invoegen als u dat wilt en als u klaar bent, klikt u op de knop OK.
  • Ga als laatste naar het tabblad Invoegen in de menubalk en ga vervolgens naar beneden om Handtekening te zoeken. Selecteer de naam van de handtekening die u zojuist hebt gemaakt.
Om gebruik te maken van de meest geschikte hulplijn op basis van uw behoefte, kunt u contact opnemen met het Outlook ondersteuningsnummer +32-63680276 waar goed opgeleide technici zijn voorbereid om u te helpen. De ingenieurs helpen op een zeer comfortabele manier en ze zijn ook vriendelijk. Dus aarzel niet om contact op te nemen en de problemen zo snel mogelijk opgelost te krijgen om terug te gaan naar uw werk.